Klik hier om in te loggen

Wachtwoord vergeten?

Nog geen inlog? Registreer nu
Om misbruik van dit formulier door spamrobots te voorkomen, vragen wij u hier het controlewoord stowa in te vullen!

STOWA jaaroverzicht 2017 verschenen

Datum: 3-4-2018

De Nederlandse waterbeheerders staan voor grote opgaven. Wat kunnen en moeten ze doen om de klimaatopgaven op te lossen? Hoe maken ze hun ambities waar op het gebied van energie en het terugwinnen van grondstoffen? Wat zijn kosteneffectieve maatregelen om de ecologische waterkwaliteit te verbeteren en medicijnresten uit afvalwater te verwijderen? Hoe blijft de veiligheid van waterkeringen op orde?

>Download het jaaroverzicht

STOWA werkt al meer dan 45 jaar aan antwoorden op deze vragen. Dat doen we samen met onze klanten, de regionale waterbeheerders. Dit om te waarborgen dat we met oplossingen komen waar zij echt iets aan hebben in hun dagelijkse werk. Onlangs verscheen het jaaroverzicht 2017. Hierin zetten we voor u de belangrijkste antwoorden op een rij die wij in 2017 gaven, of binnenkort hopen te geven.

STOWA Deltafacts nu online